Steelseries 3 Bluetooth

معرفی هدفون Steelseries 3 Bluetooth

Steelseries شرکت خوش‌نام و معتبر دانمارکی است که امروزه برندی بسیار مطمئن و سرشناس بین کاربران محسوب می شود. در بحث تولید هدفون گیمینگ نیز Steelseries جزو برندهای سرآمد و پیشرو محسوب می شود.

Steelseries 3 Bluetooth یکی از معروف‌ترین هدفون گیمینگ ‌های موجود در بازار ایران است که به عنوان بهترین هدفون گیمینگ‌ در بین محصولات چند سال اخیر کمپانی Steelseries شناخته شده است.

هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth در کیفیت بسیار مطلوبی تولید شده‌است تا به کاربران اجازه دهد جذاب‌ترین تجربه بازی را به دست آورند.

شما به راحتی می توانید از هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth در تمام ابزارها و کنسول‌های بازی‌ استفاده کنید و این محصول از بین انواع هدفون، بهترین انتخاب برای گیمیرهای حرفه‌ای ، جهت انجام بازی‌های مختلف است.

 

معرفی هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth

 

طراحی

هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth با طراحی زیبا و خوش ساختی که به خود اختصاص داده است، باعث تفاوت خود نسبت به دیگر محصولات کمپانی Steelseries شده است.

طراحی حرفه‌ای هدفون گیمینگSteelseries 3 Bluetooth حس راحتی باور نکردنی را به کاربر منتقل می کند. در نتیجه این محصول برای استفاده طولانی مدت ، بهترین انتخاب است. در طراحی این هدست از بدنه‌ای سبک همراه با روکش‌‌های پلاستیکی استفاده شده‌ است که استحکام و مقاومت بدنه را در برابر ضربه‌های سخت و فشار‌های سنگین تضمین می‌کند.

کاپ‌های این هدفون از ابر‌های بسیار نرم است که این کاپ‌ها گوش شما را به طور کامل می‌پوشانند و به خوبی صدای بیرون را ایزوله می‌کنند تا صدای محیط اطراف ، مزاحم بازی شما نشود و تمرکز شما در بازی افزایش پیدا کند. هم‌چنین با استفاده از کاپ‌های با کیفیتی که هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth دارد، جریان هوا در این هدفون به صورتی است که از عرق ‌کردن گوش جلوگیری می‌کند تا گوش های شما را خشک و خنک نگه ‌دارد.

در طراحی یک هدفون گیمینگ یکی از اصولی که حتما باید رعایت شود نحوه قرارگیری هدفون روی سر است که در این مورد شرکت Steelseries در طراحی محصولاتش عالی عمل می‌کند و تمامی استانداردها رو رعایت می‌کند. هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth نیز مانند دیگر محصولات کمپانی Steelseries هنگام قرارگیری هدفون بر روی سر ، وزن آن به صورت یکنواخت توزیع شده تا برای استفاده طولانی ‌مدت ، آسیب و فشار زیادی به گوش‌ها و سر شما وارد نشود و راحتی فوق العاده‌ای را هنگام استفاده از آن تجربه کنید.

از ویژگی های بسیار مهم در طراحی این هدست ایجاد تناسب برای استفاده افراد با ابعاد سر مختلف است. هدست گیمینگSteelseries 3 Bluetooth دارای یک سیستم فنری در خود است تا شما بتوانید اندازه هدفون را نسبت به خطوط سر خود تغییر دهید تا در استفاده طولانی مدت، از کار کردن با این هدفون احساس راحتی داشته باشید. هدفون گیمینگSteelseries 3 Bluetooth با طراجی منحصر به فردی که دارد ، این امکان را ایحاد می‌کند که افراد عینکی نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و در هنگام بازی دچار هیچ مشکلی نشوند.

 

معرفی هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth

 

کیفیت صدا

هدفون گیمینگSteelseries 3 Bluetooth از نظر پخش حجم‌ های متفاوت صدا با بیس قدرتمند و با تفکیک صدای قوی مورد تایید تمام گیمیرهای حرفه‌ای قرار گرفته است و به تولید صدایی باکیفیت و کاملا بی‌نقص معروف است.

با استفاده از هدفون گیمینگSteelseries 3 Bluetooth تمامی صداهای موجود در بازی حتی صدای پای بازیکنان در کم‌ترین میزان هم قابل شنیدن است. با وجود این هدفون گیمینگ شما ریزترین جزئیات آهنگ و حرکات بازی را با کیفیت فوق العاده بالا خواهید شنید که همین ویژگی باعث می‌شود در هر حالتی بتوانید محل بازی رقبای خود را ردیابی کنید و از انجام بازی باکیفیت صدای بیشتر لذت ببرید.

کمپانی Steelseries سخت افزارهای بسیار قوی و متنوعی را در کنار هم قرار داده تا این هدست صدای بهتری را ارائه دهد. هدفون گیمینگSteelseries 3 Bluetooth با پخش صدا در محدوده فرکانسی گسترده ،‌ از ۲۰ هرتز تا ۲۲ هزار هرتز می‌تواند صدایی با بیس قدرتمند و غنی تولید کند تا از کیفیت صدایی عالی لذت ببرید.

 

معرفی هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth

 

درایورهای قدرتمند

کمپانی Steelseries برای هدفون گیمینگSteelseries 3 Bluetooth درایور‌هایی قدرتمند با بازده بالا به قطر ۴۰ میلی متر و از جنس نئودیمیم در نظر گرفته است که وجود این درایورهای قدرتمند در افزایش کیفیت صدای این هدست تاثیر بسیار زیادی داشته است.

با استفاده از این درایورهای نئودیمیمی ، تمام صداهای موجود در بازی به خوبی و به بهترین کیفیت ممکن تولید می‌شود و صدایی کاملا شفاف و واضح به گوش شما می‌رسد.

 

معرفی هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth

 

میکروفون

هدفون گیمینگSteelseries 3 Bluetooth دارای یک میکروفون جمع شونده با الگو ضبط صدای دوطرفه یا Bi-directionalاست. هم‌چنین این میکروفون از تکنولوژی از بین برنده نویز نیز بهره‌مند است. با استفاده از سیستم نویز گیری که بر روی این میکروفون قرار دارد ، صدای شما با شفافیت بسیار عالی و وضوح بالا و بدون هیچ گونه نویزی به دیگران منتقل می‌شود و می‌توانید از آن برای انجام مکالمات روزانه خود نیز استفاده کنید.

گواهی عملکرد میکروفون هدفون گیمینگSteelseries 3 Bluetooth توسط وب‌سایت Discord نیز تأیید شده است که این گواهی کیفیت بالای این میکروفون را تضمین خواهد کرد. هم‌چنین کیفیت مکالمه و چت تایید شده توسط گیمرهای حرفه‌ای و شفافیت و واضح بودن سیگنال‌های صوتی میکروفون Steelseries 3 Bluetooth را تضمین می‌کند.

محل قرار گیری میکروفون Steelseries 3 Bluetooth بر روی کاپ این هدست است و در صورتی که به میکروفون نیازی نداشته باشید، می‌توانید به راحتی میکروفون را درون هدست جمع کنید که با استفاده از این قابلیت می‌توانید از هدفون خود به عنوان یک هدست مخصوص گوش دادن موزیک ، تماشا فیلم و کاربردهای دیگر نیز استفاده کنید.

کمپانی Steelseries میکروفون این هدفون گیمینگ حرفه‌ای را با امپدانس ۲۲۰۰ اهم و فرکانس پاسخگویی ۱۰۰ هرتز تا ۱۰۰۰۰ هرتز وارد بازار کرده است تا صدایی باکیفیت بسیار عالی انتقال ‌دهد و شما بتوانید به بالاترین سطح توانایی در بازی خود برسید.

 

معرفی هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth

 

امکان اتصال به دستگاه های مختلف

کمپانی Steelseries امکان اتصال هدفون گیمینگSteelseries 3 Bluetooth را به دو صورت باسیم و بی‌سیم در نظر گرفته است که شما بتوانید به راحتی و با سرعت بالا به پلتفرم های مختلفی از جمله Xbox، PC ، Mac، PS4 ، PS5 ، VR ، Nintendo Switch ، تلفن های همراه و تبلت متصل شوید و با وجود این هدست ، شما به هیچ هدفون دیگری برای بازی‌های کنسولی خود احتیاج نداشته باشید.

شما می‌توانید از طریق بلوتوث به صورت بی‌سیم به هدفون گیمینگSteelseries 3 Bluetooth متصل شوید. این هدست دارای تکنولوژی بلوتوث ورژن 4.1 می‌باشد که از این طریق می‌توانید تا فاصله ۱۰ متری از منبع بدون هیچ محدودیت بابت محل قراردادن دستگاه ، تجربه یک بازی کاملاً طبیعی با صدایی طبیعی داشته باشید. هم‌چنین این هدفون گیمینگ از پروتکل‌ های بلوتوثی A2DP، HFP ، HSPپشتیبانی می‌کند تا با کیفیت صدای بالاتری بازی خود را انجام دهید.

اتصال سیمی هدست گیمینگSteelseries 3 Bluetooth به دستگاه های مختلف از طریق کابل با رابط جک ۳.۵ میلی‌ متری امکان پذیر است. کمپانی Steelseries در جعبه محصول برای این هدفون دو عدد کابل به طول ۱.۲ متر و طول ۳ متر قرار داده است که هر دو کابل مجهز به جک ۳.۵ میلی‌ متری هستند و شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به هیچ فرآیند خاصی به دستگاه‌های مختلف متصل شوید و از آن‌ها استفاده کنید.

 

معرفی هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth

 

اتصال به Nintendo Switch

کمپانی SteelSeries هدست حرفه‌ایSteelseries 3 Bluetooth را به عنوان هدفون مخصوص استفاده از کنسول Nintendo Switch معرفی کرده است.

هدست گیمینگSteelseries 3 Bluetooth به عنوان اولین هدفون با قابلیت دسترسی آسان به Nintendo Switch شناخته می‌شود. این ویژگی برای گیمیرهای حرفه‌ای این کنسول بازی بسیار پرکاربرد است.

کمپانی Nintendo امکان گفت‌وگو آنلاین برای گیمیرها را به صورت یک نرم‌افزار پیام‌رسان اختصاصی برای موبایل‌ عرضه کرده است که با استفاده از این نرم افزار گیمیرها می‌توانند به صورت آنلاین با یکدیگر گفت‌وگو کنند. اما با تولید هدفون گیمینگSteelseries 3 Bluetooth این قابلیت علاوه بر نرم افزار اختصاصی کمپانی Nintendo ، از طریق این هدفون نیز امکان پذیر است. یعنی شما می‌توانید از طریق کابل، هدفون خود را به کنسول Nintendo Switch متصل کنید و به صدای بازی کنسول Nintendo Switch گوش دهید و هم زمان از طریق بلوتوث با دیگر گیمیرهای Nintendo به گفت‌وگو بپردازید.

 

معرفی هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth

 

قابلیت ویژه

هدفون گیمینگSteelseries 3 Bluetooth یک ویژگی ‌بسیار مهم دارد که باعث تفاوت بسیار زیاد این محصول نسبت به دیگر محصولات کمپانی Steelseries شده است. این هدست دارای قابلیت اتصال هم زمان است که کمپانی SteelSeries این قابلیت را به صورت بسیار قوی در این محصول نمایش داده است.

قابلیت اتصال هم زمان به گیمیرها این اجازه را می‌دهد که بتوانند هم زمان به صورت سیمی و بلوتوثی به هدفون متصل شوند و از هر دو حالت در یک لحظه استفاده کنند. برای مثال شما می‌توانید از طریق اتصال کابل به پلتفرم بازی خود متصل شوید و هنگام بازی به تمامی صداهای محیط بازی خود دسترسی داشته باشید و هم زمان نیز به وسیله بلوتوث ، هدفون خود را به تلفن همراه متصل کنید و به موسیقی دلخواه خود گوش دهید و یا از طریق تلفن همراه خود به گفت‌وگو با دوستان خود بپردازید و هزاران کاربرد دیگر که می‌توانید از طریق کابل و بلوتوث به صورت هم زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

معرفی هدفون گیمینگ Steelseries 3 Bluetooth

 

باتری

هدست گیمینگSteelseries 3 Bluetooth دارای یک باتری پرقدرت است که توانایی استفاده مداوم از هدفون را تا ۲۸ ساعت ایجاد می‌کند.

از نظر فنی

کمپانی Steelseries هدستSteelseries 3 Bluetooth را با حساسیت ۹۸ دسی بل و امپدانس ۳۲ اهم ، به صورت کاملا حرفه‌ای وارد بازار کرده ‌است.

رنگ بندی

هدست گیمینگSteelseries 3 Bluetooth در یک رنگ زیبا و پرطرفدار مشکی تولید شده است.

محتویات محصول

هنگام خرید این محصول یک جعبه باکیفیت و زیبا از کمپانی Steelseries خواهید دید که در آن هدست گیمینگSteelseries 3 Bluetooth ، کابل ۳ متری با جک ۳.۵ میلی‌متری ، کابل ۱.۲ متری با جک ۳.۵ میلی متری ، کابل اصلی برق ، دفترچه راهنمای مخصوص هدست و کارت گارانتی محصول قرار دارد.