بهترین اسپیکر برای مهمانی و پارتی

اگر به مهمانی‌های پر صدا با نورپردازی های حرفه‌ای علاقه دارید بهتر است به دنبال اسپیکرهای مختص این مهمانی‌ها باشید. اسپکیرهای معمولی قابل حمل برای دورهمی‌ها با اسپیکرهای پارتی و مهمانی تفاوت‌های زیادی دارند. بهترین اسپیکر پارتی باید توان خروجی صدای بالا همراه با قابلیت اتصال دستگاه‌های مختلف را داشته باشد.

اگر قصد خرید اسپیکر برای جشن و مهمانی‌های خود را دارید یا به خوانندگی و نواختن موسیقی در جشن‌ها علاقه دارید بهتر است با بهترین اسپیکر‌های پارتی مارک‌های مختلف قبل از خرید آشنا شوید.

 

اسپیکر JBL PartyBox 1000

اسپیکر PartyBox 1000 یکی از قدرتمندترین اسپیکرهای مهمانی برند معروف جی بی ال است که البته وزن بالایی حدود ۳۴۷۰۰ گرم دارد. این اسپیکر قابلیت‌های بسیار زیاد و جذابی دارد که می‌توان به پد مخصوص دی جی برای نواختن درام، کیبورد و پیانو و همچنین دستبند مخصوص Air Gesture جهت تنظیم صدا، موسیقی، نور و … از فاصله دور اشاره کرد.

این اسپیکر همچنین دارای چراغ‌های LED در جلو است که قابلیت ایجاد رقص نور با رنگ‌های مختلف و هماهنگی آن با ریتم آهنگ را دارا می‌باشد. امکان اتصال بدون سیم و بلوتوثی و یا با کابل، قابلیت کارائوکه، ورودی گیتار و میکروفون، قابلیت شارژ دستگاه‌های مختلف و دارا بودن چرخ زیر اسپیکر برای حمل آسان از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

 

بهترین اسپیکر برای مهمانی و پارتی | Best Speaker for Party

 

اسپیکر JBL PartyBox 710

اگر به دنبال اسپیکر پارتی پرقدرت که دارای درایورهایی با حساسیت بالا برای پخش صدای قدرتمند و بیس‌های عمیق در یک مهمانی هستید، بهتر است به دنبال اسپیکر PartyBox 710 مارک معروف جی بی ال باشید. این اسپیکر قوی با بدنه‌ای مستحکم توانسته محبویت زیادی پیدا کند.

رقص نور و قابلیت تنظیم و هماهنگی آن با ریتم آهنگ از ویژگی‌های جذاب این اسپیکر با توان ۸۰۰ وات است. اگر به دنبال مهمانی‌های کنار استخر هستید این اسپیکر با قابلیت ضد آب بودن و حمل توسط دسته و چرخ‌ها می‌تواند مناسب شما باشد. ورودی گیتار و میکروفون و قابلیت اتصال با بلوتوث و یا سیم از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

 

بهترین اسپیکر برای مهمانی و پارتی | Best Speaker for Party

 

اسپیکر JBL PartyBox 310

اسپیکر JBL PartyBox 310 فوق، انتخاب افرادی است که به دنبال اسپیکرهای با دوام و مقاوم همراه با صدای عالی هستند. جی بی ال در ساخت این اسپیکر تمام توانایی خود را بکار گرفته و آن را مجهز به درایورهایی با حساسیت بالا جهت ایجاد صدایی عمیق، کوبنده و واضح کرده است. این امکانات می‌تواند شما را برای یک مهمانی بزرگ آماده کند. این دستگاه حرفه‌ای با قابلیت اتصال بلوتوثی بدون سیم و یا اتصال توسط سیم این امکان را فراهم می‌کند تا به راحتی موزیک موردنظر خود را پخش کنید. ضد آب بودن آن از دیگر ویژگی‌های این سیستم صوتی است.

 

بهترین اسپیکر برای مهمانی و پارتی | Best Speaker for Party

 

اسپیکر Sony XP700

اگر اسپیکر قدرتمندی می‌خواهید که تا ۲۵ ساعت شارژ باطری را در خود نگه دارد می‌توانید به دنبال محصول فوق‌العاده برند معروف سونی یعنی اسپیکر Sony XP700 بروید. این اسپیکر حرفه‌ای با برخورداری از تویتر و ووفر صدای عمیق، شفاف و واضحی را برای شما در مهمانی‌های بزرگ فراهم می‌کند. اگر به مهمانی فضای باز علاقه دارید دیگر نگران آب و یا گرد و غبار نباشید چرا که این اسپیکر در مقابل این شرایط نیز مقاومت خوبی دارد. می‌توانید به راحتی با بلوتوث یا با سیم به این دستگاه وصل شده و لحظات هیجان انگیزی را برای خود فراهم کنید. همچنین میتوانید به سایت اصلی برند سونی بروید و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

 

اسپیکر JBL PartyBox 110

برند معروف جی بی ال در تولید اسپیکرهای خود از تکنولوژی‌های برتری بهره می‌برد که سبب شده محصولات این شرکت را بسیار محبوب و معروف کند. اسپیکر JBL PartyBox 110 با برخورداری از این فناوری‌های نوین مانند رقص نور همگام با ریتم آهنگ، اتصال بلوتوثی و یا با سیم، ضد آب بودن، قابلیت حمل و نقل و داشتن ورودی گیتار و میکروفون تجربه جدیدی از یک مهمانی هیجان انگیز با موسیقی بسیار قدرتمند را برای شما فراهم خواهد کرد. این اسپیکر دارای صدای با کیفیت JBL Original Pro با ظرفیت قدرت 160 وات با پاسخ فرکانس 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز و حساسیت 6 دسی بل است.

 

بهترین اسپیکر برای مهمانی و پارتی | Best Speaker for Party

 

اسپیکر JBL Partybox Encore

اگر توان خروجی بالا را از یک اسپیکر کوچک انتظار دارید، اسپیکر JBL Partybox Encore می‌تواند برای مهمانی‌های شما میزبان خوبی باشد. این دستگاه با توان خروجی ۱۰۰ وات در مقایسه با وزن و ابعاد خود صدای فوق‌العاده قدرتمندی را برای شما ایجاد خواهد کرد. باطری این اسپیکر توانایی این را دارد که تا ۶ ساعت مداوم بدون اتصال به برق برای شما کار کند. از دیگر ویژگی‌های این سیستم صوتی حرفه‌ای می‌توان به اتصال بی سیم و یا با سیم، مقاومت در برابر آب، امکان حمل و نقل آسان، قابلیت اتصال USB و کابل Aux و اتصال 2 اسپیکر به یکدیگر اشاره کرد.

 

اسپیکر JBL Partybox on-the-go

اسپیکر JBL Partybox on-the-go را می‌توان یکی از بهترین تولیدات شرکت جی بی ال دانست. این اسپیکر با داشتن بند رودشی قابلیت حمل آن را برای شما راحت می‌کند. این اسپیکر با توان خروجی ۱۰۰ وات توانایی ایجاد صدایی با قدرت و واضح را فراهم خواهد کرد و با قابلیت ضدآب بودن خود مناسب مهمانی‌های کنار دریا و استخر می‌باشد. این دستگاه دارای میکروفون داخل جعبه خود است که قابلیت کارائوکه را برای شما فراهم می‌سازد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به اتصال با بلوتوث و یا با سیم، ورودی میکروفون وگیتار و نور LED اشاره کرد که متناسب با ریتم آهنگ می‌توان آن را تنظیم کرد.

 

سخن نهایی

اسپیکرهایی که در بالا به اختصار هر کدام را معرفی کردیم می‌توانند به عنوان بهترین اسپیکر پارتی شناخته شوند چرا که قابلیت‌ها و امکانات لازم برای داشتن صدایی قدرتمند و قوی برای پخش آهنگ و ورودی‌های گیتار و میکروفون را دارند. اگر به دنبال اسپیکری هستید که بتوانید لحظات خوشی را برای خود و دیگران فراهم کنید بهتر است ویژگی‌های محصولات بالا را به دقت مطالعه کرده و مطابق بودجه و نیازتان یکی از این اسپیکرهای حرفه‌ای را انتخاب و خریداری کنید.