Beyerdyamic DT 290 MKII

معرفی هدفون سیمی بیرداینامیک Beyerdynamic DT 290 MKII

شرکت بیرداینامیک Beyerdynamic یک تولید کننده آلمانی است که بیش از 90 سال سابقه فعالیت در این زمینه دارد. این شرکت محصولاتی مانند میکروفون، هدفون، سیستم صوتی بی سیم و سیستم کنفرانس را تولید و عرضه می‌کند. دفتر مرکزی این کمپانی در هیلبرون آلمان قرار دارد و از زمان تاسیس در سال 1924 در همان خانواده مدیریت می‌شود.

خلاقیت و نوآوری رکن اصلی در طراحی‌های این شرکت هستند. به همین دلیل جوایز بین‌المللی متعددی از جمله جایزه ویژه طراحی Red dot را کسب کرده است. هم‌چنین برخی از تجهیزات طراحی شده این برند در دفتر ثبت اختراعات کشور آلمان ثبت شده‌اند.

امروزه محصولات بیرداینامیک به لحاظ کیفیت و دوام بالا در بسیاری از مکان‌ها مانند سالن‌های کنفرانس، سالن‌های کنسرت، همایش‌ها، اجراهای زنده، استودیوها، اتاق‌های فرمان و … در نقاط مختلف جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ایران نیز محصولات بیرداینامیک بسیار معروف و از فروش بالایی برخوردار هستند.

هدفون DT 290 MKII یک محصول کارآمد و قدرتمند از کمپانی مشهور Beyerdynamic است که در مقایسه با محصولات مشابه خود به عنوان یک هدفون همه چیز تمام شناخته می‌شود. طراحی سبک و جمع و جور، بدنه نرم، پدهای ضد حساسیت و هدبند قابل تنظیم، همگی به راحتی حداکثری شما در استفاده از هدفون Beyerdynamic DT 290 MKII کمک شایانی می‌کنند.

 

طراحی عالی و راحت

کمپانی Beyerdynamic در طراحی این محصول فوق العاده عمل کرده است. این هدفون با طراحی زیبا و خوش ساختی که به خود اختصاص داده است، باعث تفاوت آن نسبت به دیگر محصولات کمپانی Beyerdynamic شده است. در طراحی هدفون سیمی بیرداینامیک Beyerdynamic DT 290 MKII از دو گوشی که در بالای سر قرار می‌گیرد و طراحی پشت بسته استفاده شده است.

کاپ‌های ابری این هدفون از جنس الیاف باکیفیت هستند. این کاپ‌ها گوش شما را به طور کامل می‌پوشانند و به خوبی صدای بیرون را ایزوله می‌کنند تا صدای محیط اطراف مزاحم شما نشود. هم‌چنین پدهای پارچه‌ای با کیفیت برای کاپ‌ها و هدبند در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود بتوانید به راحتی در مدت زمان طولانی از این هدفون استفاده کنید و احساس خستگی نکنید.

کاپ‌های این هدفون نرم Circumaural هستند و قابلیت تعویض آسان و قابلیت تنفس برای پوست دارند و کاملا بی ضرر هستند که اصطلاحا به این نوع پدها Skin-friendly می‌گویند.

 

معرفی هدفون سیمی بیرداینامیک Beyerdynamic DT 290 MKII

 

در زیر هدبند این هدفون پارچه‌ای نرم قرار داده شده است تا وزن آن به صورت یکنواخت روی سر پخش شود و به سر شما فشار وارد نشود تا در حین استفاده از آن راحتی باور نکردنی را تجربه کنید. طراحی حرفه‌ای هدبند و بالشتک‌های دور گوش نیز به گونه‌ای است که روی سر ثابت باقی می‌ماند و این ویژگی باعث می‌شود احساس راحتی را به کاربر منتقل کند.

در نتیجه این محصول برای استفاده طولانی مدت، بهترین انتخاب است. در طراحی هدفون Beyerdynamic مدل DT 290 MKII از مواد اولیه درجه یک و باکیفیت استفاده شده است. این محصول با وجود اینکه بدنه‌ای بسیار سبک دارد اما از دوام عالی و فوق العاده‌ای برخوردار است.

کیفیت صدا قوی و شفاف

از ویژگی‌های اصلی هدفون Beyerdynamic DT 290 MKII صدای گرم با بیس قدرتمند و هیجانی است. این هدفون با پشتیبانی تمامی فرکانس‌های صدا در بازه گسترده بین ۱۰ هرتز تا ۳۰ هزار هرتز و با استفاده از تکنولوژی‌های قدرتمند سیستم مغناطیسی نئودیمیومی برای ایجاد عملکردی دقیق و تفکیک صدای قوی، تمام تلاش خود را می‌کند تا صدایی طبیعی و واضح به گوش شما برسد.

کمپانی Beyerdynamic برای هدفون DT 290 MKII درایورهایی پرقدرت در نظر گرفته است که برای شما صدایی با وضوح بالا و کیفیت بی نظیر فراهم می‌کند و تمامی فرکانس‌های موسیقی را به خوبی در اختیار شما می‌گذارد. این محصول با استفاده از این درایورها حتی در صورتی که صداهای مزاحم در محیط زیاد باشد، صدای پخش شونده توسط درایورها هیچ تغییری نخواهد کرد و هم‌مانند قبل پرقدرت و باکیفیت به گوش شما می‌رسد.

میکروفون

یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های این هدفون‌ میکروفون قدرتمند آن است.

 

هدفون سیمی بیرداینامیک Beyerdynamic DT 290 MKII

 

هدفون DT 290 MKII دارای یک میکروفون ظریف داینامیک با کیفیت بالا و قابلیت جدا شدن از هدفون بر روی بدنه خود است که صدا را با فوکوس صوتی و کیفیت بسیار عالی انتقال می‌دهد و می‌‌توانید از آن برای مکالمات روزانه خود استفاده کنید. این میکروفون بر روی کاپ سمت چپ هدست قرار گرفته و قابلیت تنظیم و جدا شدن دارد.

الگوی دریافتی این میکروفون هایپر کاردیوئید (بسیار یک طرفه) است و با کم‌ترین فیدبک در زمان کار هیچ صدا مزاحمی از اطراف برای کاربر در زمان گفت و شنود ایجاد نمی‌کند. با استفاده از چینش هایپر کاردیوئید شما می‌توانید صداهای محیطی را تا حد زیادی حذف کنید و صدای خروجی شفاف‌تری را به دست بیاورید.

در طراحی این میکروفون قدرتمند قابلیت قرارگیری میکروفون به صورت زانویی و چرخشی برای تثبیت موقعیت مطلوب در نظر گرفته شده است. هم‌چنین میکروفن این محصول قابلیت جدا سازی و نصب روی هر کدام از گوش‌ها را دارد.

امکان اتصال به دستگاه‌های صوتی مختلف

یکی از قابلیت‌های ویژه هدفون DT 290 MKII سازگاری آن با تمامی پلتفرم‌های مختلف صوتی است.

نوع اتصال این محصول به صورت سیمی است و در جعبه این محصول کابلی به طول ۱.۵ متر قرار دارد که با رابط جک ۳.۵ میلی‌ متری می‌توانید با استفاده از آن به PC، Play Station 4، XBOX One، Nintendo Switch، Windows 10، Windows 8، Windows 7، تلفن همراه، تبلت و سایر پخش کننده های صوتی که مجهز به درگاه جک 3.5 میلی متری صدا هستند متصل شوید. هم‌چنین هدفون DT 290 MKII دارای دو جک XLR و TRS است تا بتواند سیگنال‌های صدا را هم ارسال و هم دریافت کند.

 

هدفون سیمی بیرداینامیک Beyerdynamic DT 290 MKII

 

رنگ بندی

کمپانی Beyerdynamic هدفون DT 290 MKII در یک رنگ پرطرفدار و زیبا مشکی وارد بازار کرده است.

از نظر فنی

کمپانی آلمانی Beyerdynamic این هدفون را با وزن ۲۴۰ گرم طراحی و تولید کرده است. هم‌چنین این کمپانی هدفون DT 290 MKII را با امپدانس ۸۰ اهم و حساسیت صدا ۱۰۰ دسی بل با کیفیت بسیار خوبی وارد بازار کرده است.