معرفی هدفون گیمینگ Beyerdynamic DT 790

هدفون گیمینگ  Beyerdynamic DT 790، هدست حرفه ای است که همراه با میکروفونی با کیفیت عالی ارائه شده است. این هدست به ویژه برای استفاده حرفه ای در محیط های بسیار بلند طراحی و ساخته شده است و نویز کنسلینگ محیط، دوام و راحتی مناسبی روی سر را ارائه می دهد که از اهمیت بالایی برخوردار است. شما میتونید در کنار قیمت مناسب تر و با چنین کیفیتی هدفون گیمینگ Razer Thresher 7.1 را هم داشته باشید.  برای دریافت اطلاعاتی کامل تر درباره DT 790، با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاهی اجمالی

  • هدست با میکروفون هوشمند برای محیط های بسته و شلوغ
  • قابلیت نویز کنسلینگ عالی از صدای محیط
  • میکروفون محوری و انعطاف پذیر برای موقعیت یابی بهینه
  • کاپ های نرم و دور گوش با پوششی مناسب، ساخت آلمان
  • هدست سیمی با مقاومت 80 اهم
  • وزن سبک هدست بدون کابل 470 گرم
  • پاسخ فرکانسی بین 5 الی 30.000 هرتز و سطح فشار صوتی 100 دسی بل
  • طراحی مقاوم و قابل تعویض قطعات همراه با کابل اتصال یک طرفه به طول 1.5 متر
  • میکروفون دینامیکی با کیفیت بالا با ویژگی الگوی قطبی هایپرکاردیوئید برای جلوگیری از بازخورد بسیار بالا

طراحی مناسب و راحت

معرفی هدفون گیمینگ Beyerdynamic DT 790

 

این هدفون های راحت و سبک Beyerdynamic DT 790 دارای کاپ های چرمی مناسبی است که به راحتی می تواند صدای محیط را نویز کنسلینگ کند. می توان از این هدفون ها برای مدت طولانی استفاده نموده و احساس خستگی نکنید. ضمن آنکه میکروفون محوری این هدست باعث می شود که استفاده از آن در هر موقعیتی راحت باشد.

همچنین کابل های به کار رفته در این هدست تماما دارای پوشش بوده و این امر باعث می شود تا به راحتی در برابر تمامی آسیب ها در امان باشد. این کابل یک طرفه با اتصالات مختلف و در طول یک و نیم متر در دسترس است. همچنین طراحی و ساختار این هدست Beyerdynamic دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و می تواند دوام زیادی را تضمین کند.

ضمن آن که همه قطعات قابل تعویض هستند و این امر باعث می شود که در بودجه صرفه جویی مناسبی صورت گیرد. هدبند این هدست Beyerdynamic DT 790 نیز قابلیت تنظیم داشته و با توجه به استفاده از فوم مناسب، دارای نرمی و راحتی مناسبی است.

این هدست با امپدانس 200 اهم طراحی شده است تا کیفیت و وضوح صوتی مناسبی را ارائه کند. می توانید این هدست کارآمد را در رنگ خاکستری و در وزن 470 گرم تهیه کنید. بنابراین اگر به دنبال هدفونی با کیفیت صوتی بالا، راحتی مناسب و برتری نویز کنسلینگ فعال هستید، این هدست Beyerdynamic می تواند کارآمد بوده و انتخاب مناسبی باشد.

میکروفون با کیفیت

شما می توانید به سادگی از میکروفون چرخشی Beyerdynamic DT 790 در سمت چپ یا راست استفاده کرده یا آن را به حالت آماده به کار قرار دهید. این هدفون با میکروفون هوشمند با الگوی قطبی کاردیوئید ساخته شده است که می تواند کیفیت بالایی را قبل از بازخورد و نویز کنسلینگ تضمین کند. میکروفن جدید و محوری را می توان در هر موقعیت لازم تنظیم کرد تا بتوان از آن در هر دو سو استفاده کرد. در صورت عدم استفاده، میکروفون را می توان در قسمت بالا جمع کرد.

معرفی هدفون گیمینگ Beyerdynamic DT 790

 

همچنین برای جلوگیری از آسیب رسیدن به هنگام استفاده، هر دو کابل، در هدبند و در میکروفون پوشیده شده اند. کابل اتصال یک طرفه به یک کانکتور 4 پین XLR مجهز است که دارای انتهای باز است، تا با کانکتورهای خود پیکربندی شود. این هدست پخش شده با کیفیت ساخت آلمان است و مواد و اجزای مورد استفاده در آن با دقت تمام با دست ساخته می شوند و در صورت لزوم قابل تعویض هستند.

Noise Canceling

سیستم هدفون قدرتمند Beyerdynamic DT 790 با پاسخ فرکانسی 5 تا 30.000 هرتز ، ویژگی صوتی کاملا متعادلی را ایجاد می کند. محفظه ای که تکنولوژی نویز کنسلینگ استفاده شده و پد های گوشی با پوشش بسیار نرم، می تواند جداسازی فوق العاده ای را در برابر سر و صدای محیط ایجاد کرده با توجه به طراحی مناسب میکروفون، می توان اطمینان حاصل نمود که میکروفون هوشمند همیشه می تواند به صورت بهینه و در هر موقعیت مورد نیاز تنظیم شود.

هدست  DT 790 برای استفاده در محیط های بسیار بلند مانند کنسرت ها و رویدادهای ورزشی ساخته شده است. جایی که نویز کنسلینگ محیط، دوام و راحتی از اهمیت بالایی برخوردار است. در حقیقت این هدست یک ترکیب مناسب از هدفون پشت بسته همین سری با میکروفونی عالی و محوری است که می تواند برای هر کاربری مورد توجه باشد.

بنابراین با استفاده از این هدست می توانید راحتی مناسبی از صدا را حتی در محیط های شلوغ داشته باشید. می توان گفت که کاپ های چرمی نرم و پر شده از فوم مناسب، باعث می شود تا یک نویز کنسلینگ عالی از سر و صدای محیط داشته باشید.

معرفی هدفون گیمینگ Beyerdynamic DT 790