JBL Free

JBL Free | همراهی موسیقی در تمام لحظات زندگی امری دلنشین برای طرفداران موسیقی است. اما محدودیت‌هایی وجود دارند که ممکن است مانع به وقوع پیوستن این موضوع شوند. با وجود اینکه استفاده از ایرفون‌ها و ایربادها به امری رایج بدل شده است و این تولیدات جایگاه ويژه‌ای نزد دوستداران موسیقی پیدا کرده‌اند.

 

با این وجود همچنان نواقصی برای رفع و بهتر شدن محصول نهایی وجود دارد. یکی از این محدودیت‌ها، اتصال سیمی این محصولات است. اکنون این صنعت به سمت اتصال بی‌سیم و بکارگیری فناوری بلوتوث پیش میرود که یکی از مهمترین دستاوردهای این تحقیقات، تولید JBL Free است که یک ایرفون بلوتوثی باکیفیت بالا میباشد.

 

صدای JBL Free

مهمترین معیار خرید یک ایرفون، توانایی پخش جزئیات و تفکیک صدای بالا است. JBL Free در محدوده قیمتی خود میتواند جزو خریدهای رضایت‌بخش باشد. بیس مطلوب به همراه توازن فرکانس‌های بالا، جلوه‌ خوبی به صدای JBL Free میدهد. با توجه به این موضوع و سلیقه شنیداریتان،‌ این محصول جی‌بی‌ال میتواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به این سبک صدا باشد.

 

هدفون بی سیم جی بی ال | JBL Free

 

اتصال بلوتوث

اولین مسئله‌ای که به هنگام خرید یک ایرفون بی‌سیم مطرح میشود، سطح کیفیت پخش موسیقی است. در اتصالات سیمی، افت کیفیت کمتر اتفاق می‌افتد، این در حالیست که JBL Free با وجود بکارگیری از اتصال بی‌سیم، به لطف بلوتوث نسخه 4.2 هیچ کم و کاستی در انتقال صدا به ایرفون‌ها ندارد، بنابراین با خیال راحت میتوان از شنیدن یک موسیقی استاندارد لذت برد.

 

کنترل موسیقی و تماس‌ها

وجود یک کلید بر روی این ایرفون به شما کنترل پلیر در هنگام پخش موسیقی، همچنین برقراری تماس‌های تلفنی را میسر میسازد. کلیدی که به زیبایی در طراحی گنجانده شده، به گونه‌ای که هیچ نقصی در ظاهر این ایرفون دوست‌داشتنی ایجاد نکرده است.

 

هدفون بی سیم جی بی ال | JBL Free

 

باتری و شارژر

از موارد دیگری که میتوان از آن به عنوان نقطه قوت JBL Free یاد کرد، طول عمر باتری این محصول است. پخش بی‌وقفه موسیقی به مدت چهار ساعت، از ویژگی‌های باتری این ایرفون است. همچنین در مدت زمان دو ساعت، شارژ این دستگاه کامل میگردد. از موارد شگفت‌انگیز این دستگاه میتوان به قابلیت ذخیره انرژی در محفظه نگهدارنده (کیس) این ایرفون اشاره داشت که با ظرفیت 1500 میلی‌آمپر به شما این امکان را میدهد 20 ساعت شارژ پشتیبان به همراه داشته باشید و عملکردی همانند پاوربانک دارد.

 

تغییر حالت صدا در هنگام مکالمات

یکی از قابلیت‌های جی‌بی‌ال، سوئیچ اتوماتیک حالت استریو به مونو در هنگام برقراری تماس‌های تلفنی است. این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا تجربه شنیداری متفاوتی را داشته باشید و همچنین جلوه صوتی طبیعی‌تری را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

هدفون بی سیم جی بی ال | JBL Free

 

دیگر امکانات

جی‌بی‌ال Free از امکانات دیگر همچون بدنه ضد‌تعریق و پاشش آب نیز برخوردار است. این ایرفون با دریافت گواهی IPX5 به شما اطمینان خاطر میدهد که به هنگام ورزش و یا تعریق، یا قدم زدن در یک روز بارانی دلنشین، مشکلی در عملکرد ایرفون رخ ندهد. این خود وجه تمایز JBL Free نسبت به سایر رقبای هم‌رده خود است. همینطور پشتیبانی از سیستم‌های فرمان صوتی Siri و Google Now نیز از دیگر امکانات Free میباشد.

 

ویژگی‌ها

• صدای شفاف و انحصاری JBL
• 24 ساعت پخش موسیقی با وجود باتری پشتیبان در محفظه نگهدارنده
• امکان شارژ سریع و پخش موسیقی به مدت یک ساعت تنها با یک ربع شارژ
• دارای گواهی IPX5 مبتنی بر ضد پاشش آب بودن و مقاومت در برابر رطوبت
• بلوتوث نسخه 4.2 با بهره‌گیری از A2DP
• پشتیبانی از سیستم فرمان صوتی Siri و Google Now
• تغییر خودکار وضعیت پخش صدا از حالت استریو به مونو به هنگام برقراری تماس