بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

اسپیکرهای بلوتوث 2021 به لطف قابلیت جابجایی، دوام و کیفیت صوتی خارق العاده، به دستگاه هایی تبدیل شده اند که برای علاقه مندان موسیقی بسیار عالی عمل می کنند. آنها به یک راه حل عالی برای طرفداران موسیقی تبدیل شده اند تا بتوانند هرکجا که می روند، موسیقی های دلخواه را با خود ببرند. شاید بتوان گفت بهترین اسپیکرهای بلوتوث، یک خرید ضروری است و می تواند در شرایط و موقعیت های مختلفی کاربرد داشته باشد.

 

از آنجا که آنها ایده خوبی برای بسیاری از افراد هستند، طیف گسترده ای از اسپیکرهای قابل حمل وجود دارد، که می توان از میان شان مناسب ترین آن ها را انتخاب نمود. البته برای داشتن یک انتخاب صحیح، لازم است که در این خصوص تحقیق کافی را داشته باشید و بتوانید بهترین اسپیکر بلوتوثی را خرید کنید.

در این خصوص می توانید با کارشناسان تهران اسپیکر مشورت نموده و اطلاعات تکمیلی را درباره اسپیکرهای بلوتوث 2021 دریافت نمایید. ضمن آن که این امکان فراهم است که بتوانید به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر، سفارش خود را انتخاب و تعیین نمایید.

 

امکانات عالی در اسپیکرهای بلوتوث

لازم به ذکر است که بسیاری از اسپیکرهای بلوتوث، از دستیارهای صوتی مانند الکسا و دستیار Google برخوردارند. این بدان معناست که برخی از اسپیکرهای بی سیم می توانند به عنوان اسپیکری هوشمند به کار گرفته شوند که برای کنترل دستگاه های خانه هوشمند و استفاده از دستورات صوتی از آنها می توان استفاده کرد.

در میان بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2021  شما می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که از تنظیمات ساده تری برخوردار هستند و برای بازی و اتصال به دیگر دستگاه های بلوتوثی، مفید عمل می کنند. در اینجا به شما خواهیم گفت که بهترین اسپیکرهای بلوتوث چه هستند و چه امکاناتی را به شما ارائه خواهند کرد.

 

اسپیکر بلوتوث در مقابل اسپیکرهای Wi-Fi

لازم به ذکر است که بلوتوث رایج ترین استاندارد پخش موسیقی بی سیم است، اما تنها گزینه نیست. بلوتوث یک سیستم بی سیم نقطه به نقطه است که برای پخش موسیقی، یک فرستنده مانند تلفن همراه یا رایانه را با یک اسپیکر به عنوان گیرنده متصل می کند. البته تنظیم آن بسیار راحت و آسان است و به لطف پیشرفت های فن آوری، کیفیت صدا را نسبت به آنچه در چند سال پیش بود، بسیار بهبود بخشیده است و می تواند موسیقی بسیار با کیفیتی را پخش کند.

 

بلوتوث به طور کلی هیچ مشکلی در چند اتاق ندارد، اگرچه برخی از اسپیکرها می توانند اتصال استریو را با کمک برنامه تنظیم کنند. این  در حالی است که دیگر اسپیکرها می توانند یک شبکه بی سیم در میان چندین اسپیکر را برای صدای چند اتاق ایجاد نمایند. در میان معرفی اسپیکرهای بلوتوث 2021 باید اشاره کنیم که صدای Wi-Fi شامل استانداردهایی مانند Apple AirPlay و Chromecast ، همراه با سیستم عامل های تولید کنندگان مختلف است.

 

این فناوری می تواند پهنای باند بیشتری از بلوتوث را کنترل کند، بنابراین قادر است از صدای با کیفیت بالاتری پشتیبانی کند. همچنین می تواند در شبکه خانگی ادغام شود، بنابراین می توانید به راحتی از هر دستگاهی که به Wi-Fi شما متصل است، صدا را پخش کنید بدون اینکه متصل شوید. اما نکته این است که سیستم های موسیقی وایفای، برای اتصال، به یک شبکه Wi-Fi نیاز دارند، بنابراین نمی توان مانند اسپیکرهای بلوتوث و با تلفن هوشمند از آن ها استفاده کرد. البته بسیاری از اسپیکرها، اتصال بلوتوث را به عنوان پشتیبان ارائه می دهند.

 

معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2021

آنچه که روشن است امروزه بسیاری از اسپیکرهای بلوتوث 2021 ، با قدرت دوام بیشتر و کیفیت صدا در بازار ظاهر می شوند و رشد و پیشرفت فزاینده ای را به نمایش می گذارند. استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی به جهت مزیتی که در استفاده در فضای باز دارند، می تواند باعث شود که هر روزه به روز رسانی و رشد آن ها را شاهد باشیم.

این دستگاه ها می توانند با صدای فراگیر و امکان اتصال چند اسپیکر در سینمای خانگی، به عنوان یک اسپیکر کارآمد پاسخگوی نیاز علاقه مندان موسیقی باشند. برای آن که بتوانید بهترین اسپیکر بلوتوث را شناسایی کنید، لازم است که علاوه بر طول عمر باتری، کیفییت صدا و اندازه آن ها را نیز بررسی کنید. در اینجا به معرفی این مدل های زیبا و البته قدرتمند خواهیم پرداخت.

 

Anker Soundcore Motion Plus

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

Anker’s Soundcore Motion Plus در سال 2019 به بازار آمد و می توان گفت یکی از بهترین اسپیکرها با قیمتی مناسب است. این اسپیکر، بزرگتر از بسیاری از اسپیکرهای کوچک بلوتوث می باشد. اما هنوز هم جمع و جور است و با صدای بیس بزرگتر، حجم بیشتر و وضوح بهتر می تواند کامل تر از بسیاری از رقبا باشد.

همچنین این یکی از اسپیکرهای بلوتوث 2021 است که دارای رتبه IPX7 بوده و ضد آب است و از رمزگذار جریان aptX برای دستگاه هایی مانند تلفن های گلکسی سامسونگ،  پشتیبانی می کند.

 

Tribit Stormbox

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

Tribit’s StormBox Micro یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی در اندازه جیبی است که به بازار راهی شده است و با صدای بیس و  کیفیت یشتری نسبت به سایر اسپیکرهای کوچک همراه است. جدا از طراحی عالی ، SoundLink Micro Bose از این جهت برجسته شده است که قادر به ارائه بیس بیشتر از هر اسپیکر بلوتوثی در کلاس اندازه خود بود و همچنین در حجم های بالاتر نیز تحریف محدودی داشت. باس و سطح صدای Tribit متناسب با اندازه کوچک آن است که به آن اجازه می دهد تا برجسته شود.

این اسپیکر، ضد گرد و غبار و آب است  و می تواند برای مدت کوتاهی در آب کم عمق غوطه ور شود. همچنین با شارژ USB-C تا هشت ساعت دوام باتری، در سطح حجم متوسط ​​دوام قرار دارد. این اسپیکر قابل حمل بلوتوث مانند Bose دارای یک بند یکپارچه است و می توانید آن را به کوله پشتی یا دسته فرمان دوچرخه خود ببندید.

 

اسپیکر StormBox Tribit کاملاً ضد آب بوده و صدای بزرگتری در مقایسه با اسپیکرهای هم رده خود تولید می کند و برای پخش موسیقی بیشتر از 20 ساعت باتری دوام دارد.

 

JBL Clip 4

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

JBL Clip 4 یکی از اسپیکرهای بلوتوث 2021 است که همانند سه نسل اول خود، از طراحی دایره ای شکلی برخوردار نیست و در این مدل JBL با استفاده از شکل بیضی، اسپیکر را کمی حجیم کرده و شارژ USB-C را به آن اضافه نموده است.همچنین، با صدای بیشتر، صدای واضح و بیس بالاتر، به نظر بهتر از مدل های پیشین است.

این اسپیکر میکرو، با درجه مقاومت IP67 ، کاملاً ضد آب نیست، اما ضد گرد و غبار می باشد. اسپیکر کلیپ 4 ، یکی از بهترین اسپیکرهای بی سیم بلوتوث برای اندازه کوچک است که با قیمتی فوق العاده به فروش می رسد.

 

Anker Soundcore Motion Boom

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

Soundcore Motion Boom  Anker همان چیزی است که علاقه مندان به موسیقی را در فضای باز، به خود جلب می کند. این به نوعی یک نسخه ضعیف از اسپیکر خوش نام Xtreme 2 JBL است. این اسپیکر مجهز به دسته و وزن کمی حدود 4 پوند است و با درجه بندی IPX7 کاملاً ضد آب می باشد. این به عنوان یکی از اسپیکرهای بلوتوث 2021 ، صدای استریو عظیمی را ارائه می دهد و بسیار بلند پخش شده و باس مناسبی با وضوح مناسب دارد.

 

البته باید اضافه کرد که نمی تواند در مقابل اسپیکرهای بزرگتر و گران قیمت تر رقابت کند، اما در این حجم، پانچ بسیار بیشتری نسبت به اسپیکرهای بلوتوثی کوچک مانند JBL Flip 5 که تقریباً یکسان هستند، ارائه می کند. همچنین برای سفر بسیار گزینه مناسبی است.

UE Hyberboom

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

اسپیکرهای بلوتوث Ultimate Ears Boom در اندازه های مختلفی ارائه می شوند، اما هیچ یک از آنها به اندازه Hyberboom عالی نیستند. یک اسپیکر Hyperboom دارای کیفیت صدایی بیش از بسیاری از اسپیکرهای قابل حمل جموجود در بازار است. کمپانی UE Boom طراحی اسپیکر Hyperboom را پس از بازخورد مشتریان خود  که به دنبال اسپیکری بزرگتر بودند تا بتوانند به اندازه کافی با صدای بلند بازی کرده و باس عمیق داشته باشد، ایجاد شد.

 

این اسپیکر با حجم و اندازه کوچک و جمع و جوری که دارد، می تواند این کار را انجام دهد. به عنوان یکی از اسپیکرهای بلوتوث 2021 شما می توانید در این دستگاه سه برابر بلندتر و باس شش و نیم برابر مگابوم 3 را تجربه کرده و مشکلی برای پر کردن یک اتاق نسبتاً بزرگ با صدا نخواهید داشت.

 

Tribit XSound Go

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

Tribit XSound Go یکی از برترین اسپیکرهای بلوتوث با قیمتی مناسب است. علاوه بر صدای مناسب برای پخش موسیقی مورد علاقه شما، این اسپیکر بلوتوث کاملاً ضد آب  با درجه IPX7  است و با وزن 380 گرم عرضه شده است. همچنین دارای یک بند است که به شما امکان می دهد اسپیکر را از شاخه درخت یا هر چیزی که قلاب دارد آویزان کنید. این اسپیکر دارای یک ورودی کمکی و یک میکروفون داخلی برای برقراری تماس بلندگو دارد.

عمر باتری در سطح حجم متوسط ​​24 ساعت ارزیابی می شود، بنابراین یک باتری نسبتاً بزرگ را خواهید داشت. اما باید اضافه کنیم که بخشی از شهرت Tribit XSound XS این است که در میان اسپیکرهای بلوتوث 2021 دارای قیمتی بسیار مناسب است. این دستگاه قادر است علیرغم اندازه کوچک خود، صدای بلندی را ایجاد کرده و آن را با وضوحی مناسب ارائه نماید.

UE Wonderboom 2

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

اسپیکرها بلوتوث Wonderboom Ultimate Ears به جهت اندازه جمع و جور خوب به نظر می رسد اما مدل جدید ارائه شده با لمسی بزرگتر از نسخه اصلی بوده و برای پخش موسیقی بهتر عمل می کند. این اسپیکر، با بیس بیشتر و حالت ویژه تقویت فضای باز که باعث افزایش سه برابر می شود، عرضه شده است.

Wonderboom 2 کاملاً ضدآب و دارای اتصال بلوتوث است که با قیمتی مناسب به بازار راهی شده است. این دستگاه از درجه IP67 برخوردار است که به معنی ضد گرد و غبار بودن، مقاومت در برابر ضربه و همچنین شناور بودن در آب است. این دستگاه بلوتوث همچنین 30 درصد ماندگاری باتری بهتری داشته و تا 13 ساعت با میزان صدای متوسط ​​دوام می آورد. همچنین با فشار دادن یک دکمه بر روی هر اسپیکر می توانید دو دستگاه را به هم متصل کنید تا یک اتصال صدای استریو ایجاد کنید.

 

Tribit MaxSound Plus

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

Tribit MaxSound Plus  در مقایسه با مدل قبلی خود کمی بزرگ تر بوده و البته عملکرد بهتری دارد و در اندازه و کلاس قیمت خود یکی از اسپیکرهای بلوتوث 2021 با بهترین صدا است. این اسپیکر یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ با دوام و کیفیت صدای عالی دارد. جدا از اندازه بزرگتر، MaxSound Plus دارای یک تغییر کوچک در طراحی است که شامل کوچک شدن آرم Tribit بر روی اسپیکر است.

 

همانطور که انتظار می رود، اندازه بزرگتر و درایورهای بزرگتر به آن کمک می کند صدای بهتر و بلندتر و باس بیشتری تولید کند. Tribit XSound Go دارای قابلیت اسپیکر به همراه یک دکمه باس اضافی است که با کمی ضربان بیشتر باس را ایجاد می کند.

 

JBL Flip 5

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

Flip 5  JBL کمی بزرگتر از Flip 4 قدیمی است که اکنون با قیمتی مناسب عرضه شده و با صدای بهبود یافته ای که کمی باس بیشتری دارد، طراحی شده است. این اسپیکر دارای گواهینامه ضد آب IPX7 بوده و می تواند تا 30 دقیقه در یک متر آب غوطه ور شده و سالم بماند. همچنین شارژ USB-C را نیز ارائه می دهد.

 

Bang & Olufsen Beosound A1 2nd Gen

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

Bang & Olufsen بلندگوی A1 روکش دار آلومینیومی گنبدی شکل را با بهبود عمر باتری، عملکرد بهتر و صدای بهبود یافته ارتقا داده است. این نه تنها کوچکترین اسپیکر بی سیم این برند است بلکه مقرون به صرفه ترین آن می باشد. در حالی که درایورهای اسپیکر ثابت هستند، چیپست کوالکام که به اسپیکر نیرو می دهد، ارتقا یافته است. ضمن آن که از بلوتوث 5.1 استفاده می کند و  کیفیت صدا را بخصوص در حجم های بالاتر ، با پردازش سیگنال دیجیتال بهتر افزایش می دهد.

 

با داشتن صدای متعادل تر و غنی تر، در اندازه اسپیکرهای بلوتوث 2021 ، این یکی از با کیفیت ترین اسپیکرهای کوچک است که صدای خوبی را ارائه می کند.

همچنین لازم به ذکر است که A1 دارای بلوتوث چند نقطه ای است، بنابراین می توانید همزمان آن را به کامپیوتر و تلفن هوشمند خود متصل کنید و در صورت تماس تلفنی به راحتی بین آن ها پیمایش کنید. علاوه بر این، ارای الکسا است و می توانید دستیار صوتی آمازون را فقط با گفتن الکسا فعال کنید.
عمر باتری این اسپیکر عالی بلوتوثی، تا 18 ساعت درجه بندی شده است و دارای درجه IPX 67 است که این قابلیت را دارد تا مدت کوتاهی در آب کم عمق غوطه ور شود.

 

Micro Bose SoundLink

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

بدون شک Bose SoundLink Micro دارای بهترین صدا در اندازه کوچک است. اگرچه Bose SoundLink کمی گران است، اما این یکی از اسپیکرهای بلوتوث 2021 و کاملاً ضدآب است که در سه گزینه رنگی Bose SoundLink موجود است. به طور کلی کیفیت ساخت آن عالی بوده و بند لاستیکی انعطاف پذیر و مقاوم آن باعث می شود بتوانید آن را از شاخه درخت یا دوچرخه آویزان کنید. این اسپیکر در قسمت زیرین خود یک پورت باس دارد و به گونه ای طراحی شده است که روی یک سطح صاف بنشیند تا عملکرد باس را به حداکثر برساند.

 

JBL Go 3

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

اسپیکر بلوتوث JBL که بیشترین پیشرفت را برای سال 2021 به خود اختصاص داده از کوچکترین اسپیکرهای این شرکت است. JBL Go 3 ظاهری کاملاً جدید دارد و به جای داشتن طراحی پلاستیکی همانند مدل های قبلی خود  از پارچه ای بادوام پوشیده شده است. این طراحی جدید، همراه با صدای کاملاً شگفت آور و مناسب برای اندازه کوچکش است که می تواند آن را به یکی از برترین اسپیکرهای بلوتوث 2021 موجود در بازار تبدیل کند.

این اسپیکر در چندین گزینه رنگی موجود است و دارای درجه مقاومت در برابر آب IPX 67  است که (می تواند در آب غوطه ور شده و ضد گرد و غبار باشد. ضمن آنکه عمر باتری تا 5 ساعت طراحی شده است.

 

Sonos Move

بهترین اسپیکرهای بلوتوث در سال 2021 | Best Bluetooth Speakers In 2021

 

Sonos Move اولین اسپیکر قابل حمل بلوتوث داخلی و فضای باز این شرکت است که همراه با باتری قابل شارژ داخلی عرضه شده است و قابل تعویض است. این اسپیکر بلوتوثی، از طریق Wi-Fi فعال است و می تواند به اسپیکرهای دیگر Sonos در سیستم خانه شما متصل شود. شاید بتوان گفت که اسپیکر Move بهترین اتصال Wi-Fi بین اسپیکرهای خود را تا به امروز دارد. همچنین دارای اتصال بلوتوث است، بنابراین می توانید آن را از محدوده شبکه Wi-Fi خارج کرده و مستقیماً از Android ، iPhone یا هر دستگاه صوتی دارای بلوتوث پخش کنید.

 

بهترین اسپیکر قابل حمل بی سیم Bose

اسپیکر قابل حمل خانگی Wi-Fi و بلوتوث Bose جمع و جورتر و راحت تر از Sonos Move است و هزینه آن نیز کمتر است. این بلندگو Bose برای اندازه نسبتاً کوچک خود صدای بزرگی را تحویل می دهد  و با اسپیکرهای دیگر در خط Wi-Fi Home ارتباط برقرار می کند تا یک سیستم صوتی چند اتاق ایجاد کند. این یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2021 است که به بازار راهی شده و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. شما می توانید اسپیکر مورد نظر خود را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر، با قیمتی بسیار مناسب خرید کنید.